Pilates Springboard

Chceš vyzkoušet něco

Pilates Springboard je unikátní cvičení, kdy dochází k posílení i protažení, zapojení středu těla, tak úžasným způsobem, že ho nejde nezapojit.

 Dorazte vyzkoušet novou pomůcku, která Vás nadchne. Jedná se o desku připevněnou na stěně, na niž jsou zaháknuté pružiny různé tuhosti, tedy zátěže, s možností posunutí pružin. Zároveň dochází ke střídání. V tomto případě na obrázku vidíme tyč na pružinách, která se zaměňuje s úchyty na paže či nohy.

 

pilates springboard

 

Pilates Springboard je vhodný pro ženy, muže, sportovce i nesportovce a pro všechny zájemce, kteří chtějí vyzkoušet něco nového, udělat něco pro své tělo, protáhnout se a posílit střed těla. Dopřejte si relax pro duši i tělo.

Přijďte vyzkoušet jiné a přesto ještě více účinné Pilates Springboard, které si zamilujete. Pokud chcete více informací neváhejte mě kontaktovat. 

Zátěž jde upravit individuálně. Určitě dorazte, tento systém cvičení pilates springboard je k nezaplacení.

Pokud chcete cvičit ve skupince v menším počtu a zajistit si tak i větší dohled zda cvičíte správně, pak je toto cvičení určené pro Vás. Cvičí se ve skupince maximálně 4 osob na lekci.

Vice fotografií najdete zde, video jak vypadá cvičení zde

Pilates springboard

Těší se na Vás,

lektorka Kamila a studio Pilates-Ka

 ,

Pilates Historie

Pilatesova metoda se snaží docílit řízeného pohybu ze silného středu těla.

Podstatou metody je cvičení na speciálních strojích, které Pilates v průběhu celého svého života vymýšlel na základě svých zkušeností při práci s lidským tělem.

První stroje tak vznikaly přibudováním důmyslných kladek s pružinami k nemocničním postelím. Na rozdíl od tradičního fitness cvičení na podložce, kde je daný cvik buď správně proveden či nikoliv, je cvičení na Pilates strojích výrazně preciznější a zvládnou ho tak i méně zkušení lidé.

Sám Hubertus Pilates hovořil o „spolupráci stroje a člověka“. Díky nastavitelnému odporu několika pružin i jednotlivých strojů je tedy cvičení na Pilates strojích pro jakéhokoliv člověka (hubený, obézní, těhotná, sportovec, důchodce, dítě, atp.) tou nejlepší volbou. Každému pomáhají cvik provést správně s řádným zatížením vůči stroji a při komplexním zapojení všech svalů.

Právě díky pomoci Pilates strojů je takovéto cvičení intenzivnější a tedy i cca 4–5x účinnější než obecně známé fitness cvičení na podložce. 

Jelikož se povětšinou jednalo o stroje větších rozměrů, vymyslel Joseph Pilates také sadu 34 cviků jako cílený program pro cvičení na zemi. Bez strojů a pomůcek. (Tedy pro období, kdy jeho klienti neměli přístup do Pilates studia). Jedná se o nejtěžší formu cvičení Pilates, protože pro správné provedení cviků nepomáhá žádný stroj či jeho pružina.

Cviky na strojích jsou koncipovány pro celkové posílení všech svalových skupin těla a získání flexibility. Ve strojích jsou zabudovány pružiny a sval jim klade odpor. Jak roste síla svalu, cvičenec používá stále silnější pružiny. Jedná se tedy o plynulou zátěž, která je velmi šetrná k lidským kloubům a šlachám.

Pilates – Wikipedie. [online]. Dostupné z: https://cs.wikipedia.org/wiki/Pilates